Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

אחד הדברים שהפך להיט מבוקש לחגיגות המצווה הוא שיר לבר או בת מצווה המוקלט באולפן הקלטות מקצועי. איזה שיר מקליטים לבר/בת מצווה? מה עושים עם המילים? באיזה אולפן הקלטות כדי להקליט שיר בת ובר מצווה? מדוע אולפן הקלטות נייח עם ציוד מקצועי הוא חובה ומה התגובות של נערי ונערות המצווה?

שיר לבת מצווה

שיר לבת מצווה

הקלטת שיר כניסה: מה בני ובנות נוער רוצים לחגיגת הבר/בת המצווה?

הדבר הברור ביותר ביום חגיגת בר או בת המצווה של הילד או הילדה הוא הרצון שלהם להיות במרכז העניינים, בזמן שהורים רבים שוברים את הראש כיצד להפוך את חגיגת בר/בת המצווה ליום מיוחד באמת – אלפי הורים כבר הבינו שבעזרת מוזיקה אפשר להפוך את הילד/ה לכוכב/ת עם שיר במתנה לבר מצווה או בת מצווה. עם שיר בר המצווה או בת המצווה שאותו מבצעים בהקלטה באולפן נכנסים בדרך כלל לאירוע בין אם זה אולם או מועדון, או משלבים במצגת או וידאו קליפ.

באמצעות אולפן הקלטות מקצועי הפתוח להקלטות לאירועים כמו בר מצווה, בת מצווה, חתונות ואירועים רבים אחרים, הילד/ה שלכם יוכלו להקליט על שיר קאבר לבחירתם ובהתאם לז'אנר המוזיקה שהם אוהבים, לשנות את המילים של השיר בהתאם ללחן אם רק ירצו ואפילו להפוך את השיר לבר / בת מצווה לקליפ לבר או בת המצווה.

איך בוחרים שיר לבר או בת המצווה? מה עושים עם המילים?

המלצתנו החמה היא לא לנסות לבחור שיר לילד/ה שלכם, חלק מתהליך הגעה לגיל המצווה הוא הבגרות והתחלת מתן כלים עצמאיים.

בשלב בחירת שיר בר ובת המצווה להקלטה באולפן הקלטות אתם צופים מבחוץ, נותנים לנער/ת המצווה לבחור את השיר בהתאם לז'אנר או זמר/ת אהוב/ה.

בנוסף לבחירת השיר, חלק מהמקליטים שיר לאירועים בוחרים לשנות חלק ממילות השיר המקוריות בהתאם ללחן, תנו לילדים שלכם חופשיות ועצמאות לבצע את השינויים ולהתייעץ במידת הצורך.

במידה והילד או הילדה מתקשים בבחירה תוכלו להציע עזרתכם וכן לדאוג שהשיר ובעיקר תוכנו אינם פוגעניים.

באיזה אולפן הקלטות מקליטים שיר לבר ובת מצווה?

בחירת אולפן הקלטות לאירוע בר/בת המצווה היא בחירה קריטית, כל בחירה שאינה אולפן הקלטות מקצועי נייח היא בחירה באיכות נמוכה ובעיות שונות רבות.

אם אתם מעוניינים להקליט שיר לבר מצווה או שיר לבת המצווה, אתם בוחרים בפעילות ייחודית ובמקרה הזה מומלץ שלא להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

אולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון"  והמפיק המוזיקאלי המוביל את האולפן, מומחים בהקלטות לכל סוגי האירועים ובמיוחד בעבודה עם ילדים ונוער.

אולפן ההקלטות מאובזר בבידוד אקוסטי וציוד הקלטה מתקדם ליצירת איכות סאונד גבוהה, בלווי מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון המכוון את הילד/ה למיצוי הפוטנציאל המוזיקאלי.

עקב הביקוש הרב להקלטת שיר כניסה לחגיגת בר/בת מצווה לאורך כל השנה, מומלץ לתאם את הקלטת השיר מספיק זמן מראש עם משרדי "אולפני לי-רון".

 

 

שיר לבר מצווה
שיר לבר מצווה

יום הקלטת השיר באולפן ההקלטות המקצועי

 

תכינו את נער או נערת המצווה ליום משחרר, ייחודי ליצירה מקורית של הילד/ה, ספרו לילד/ה שכמעט כל הנערים והנערות המגיעים להקליט שיר לבר/בת מצווה – אינם זמרים כלל, אין צורך להיות זמרים, רק ליהנות, לתת למפיק המוזיקאלי לכוון את הילד/ה למקום הנכון ולבסוף לערוך את הקול שלהם בתוכנות עריכת סאונד מתקדמות לתיקון זיופים ושיפוץ קול המקליט/ה.

בסוף עריכת השיר נער בר המצווה או נערת בת המצווה יצאו עם שיר לאירוע חשוב בחייהם.

 

 

הופכים את השיר לקליפ בר ובת מצווה

 

דרישה הולכת וגוברת בקרב המקליטים שיר כניסה לבר/בת מצווה באולפן הקלטות מקצועי, היא להפוך את השיר לקליפ בר/בת מצווה.

לצורך כך, "אולפני לי-רון" מאפשרים כבר שנים אפשרות שדרוג לשיר וקליפ בר/בת מצווה, בעריכה מקצועית ובאפקט ויזואלי שאין שני לו.

באמצעות קליפ לשיר בר/בת מצווה, הילד או הילדה שלכם יהפכו להיות כוכבים של ממש, כאלו השרים בתנועות שפתיים, בצילומי פנים וחוץ לבחירתכם.

 

 
דוגמא לשיר בת מצווה מגניב לפי המנגינה של השיר של נועה קירל:


 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?