Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

שיר במתנה – זה לא שיר בהזמנה

שיר במתנה ? שיר בהזמנה? מה ההבדל? למה הרבה מתלבלבלים? אולפני לי-רון החליטו לעשות סדר ולענות על כל השאלות בנושא הפקות השירים לאירועים!

הקלטת שיר באולפן
הקלטת שיר באולפן

לא מעט אנשים שיוצרים איתנו קשר מבקשים לעשות שיר בהזמנה, אך למעשה הם מבקשים לעשות שיר במתנה..הבלבול נובע מכך שאף אולפן הקלטות בארץ לא מבהיר את ההבדלים בין השניים..ואנו החלטנו לכתוב על כך שאולי טקסט זה יעזור לכם להבין את ההבדלים ולבקש מאיתנו או מאולפן אחר (חסר לכם  😎 את שירות ההקלטות הרלוונטי.

אוקי, אז נתחיל בהסברים על סוגי החבילות השונות בכדי שתוכלו לדעת מה יותר רלוונטי עבורכם:

שיר במתנה – שיר שאתם מקליטים. אתם בוחרים שיר פופולארי, שיר מוכר, של זמר / זמרת / להקה..בעברית או באנגלית, ברוסית או בערבית..כל סגנון שתרצו מתקבל. לאחר שהחלטתם איזה שיר אנו נצטרך למצא עבורכם את הפלייבק ולשלוח לכם אותו בכדי שתוכלו לעשות חזרות ולהתאמן לפי ההקלטה שלכם. כמו כן, יש לכם אפשרות לשנות את מילות השיר אך זה לא חובה. כאשר אתם תגיעו לאולפן אתם תעבדו מול מפיק מוזיקלי אשר ידריך אתכם וייתן לכם אוזן קשבת לצרכים המוזיקליים שלכם. כמו כן, הוא יערוך את הקול שלכם ויוסיף מגוון רחב של פלאגינים שייגרמו לקול שלכם להישמע פשוט מצוין. אחרי ההקלטה אתם תוכלו להוסיף הדפסת תמונה על הדיסק או אריזה מהודרת מעץ. כאשר אתם יוצאים מאולפן ההקלטות אתם כבר מקבלים את הדיסק ערוך ומוכן להשמעה. ביום האירוע שלכם או ביום האירוע של יקירכם אתם יכולים להשמיע את זה ובצורה זו להפתיע ולרגש את כולם ובמיוחד את האדם שאליו הכנתם את השיר. בסוף האירוע אתם תוכלו להעניק לו במתנה את הדיסק..ולכן קוראים לזה שיר במתנה.

הקלטה באולפן
להקליט שיר באולפן

שיר בהזמנה – אתם רק מזמינים – אנו עושים הכל עבורכם. כאן למעשה מדובר בהזמנה של שיר. אתם רק בוחרים איזה שיר תרצו להקדיש לאדם מיוחד..בין אם זה שיר שהוא אוהב, שאתם אוהבים, שיר שמסמל אותו, שיר שמאפיין תקופה מסוימת או כל סיבה שתבחרו. לאחר בחירה של שיר אנו נשלח לכם שאלון שתצטרכו למלא עם כל מיני מאפיינים על האדם שחוגג את האירוע המיוחד..מה הוא אוהב לעשות, מה מייחד אותו, מה הוא שונא, דברים מצחיקים שיש לספר עליו וכו'..לאחר מכן אנו כותבים מילים מיוחדות עליו שיספרו את סיפור החיים שלו בצורה מצחיקה, הומוריסטית אך גם מרגשת. כאשר אנו נסיים לכתוב את המילים אנו נביא זמרת מקצועית לאולפן ההקלטות שלנו ואנו נקליט אותה שרה את המילים שנכתבו על יקירכם..בסוף ההקלטה נבצע עריכה מסוימת ונשלח לכם את השיר שכתבנו והקלטנו במיוחד עבורכם. ולכן ביצעתם שיר בהזמנה אישית.

אז לאחר שהבנתם את ההבדלים והבנתם מה יותר מתאים לאירוע שלכם..זה הזמן להזמין שיר בהזמנה או שיר במתנה בהקדשה אישית לכל אירוע ואדם..רק באולפני לי-רון

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?