Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מעוניין במתנה מקורית לאישה שלך? לחברה שלך? חוגגים אירוע מיוחד כמו יום האהבה,יום נישואין, יום הולדת ואתה רוצה להפתיע השנה ו-בענק!?

אנו ממליצים לך לבצע הקדשת שיר במתנה באולפן הקלטות – להעניק לבת הזוג שיר זאת חוויה שהיא ואתה לא תשכחו לעולם!

מתנה ליום הולדת - זמר ליום אחד

יום האהבה (וולנטיין דיי – ט'ו באב) מתקרב ואתה מחפש מתנה? יום הולדת של החברה שלך מגיע בקרוב ואתה רוצה להפתיע בצורה מיוחדת השנה? יום הנישואין שלכם זה היום הכי חשוב עבורה בשנה והיא מצפה למתנה בהתאם? לנו יש מתנה מקורית ליום האהבה ולכל אירוע שרק תבחר עבורה!

אתה צריך לבחור שיר רומנטי לאישה שתרצה להקדיש לה – אולי שיר שהיא נורא אוהבת, אולי שיר שמסמל את הזוגיות שלכם, אולי שיר שהיא ואתה שמעתם בדייט הראשון, אולי שיר ששמעתם באוטו, ואולי שיר שאתה סתם אוהב ומעוניין להקדיש לה..

לאחר בחירת השיר תצטרך להגיע לאולפן ההקלטות שלנו ברמת גן כדי לעבוד מול מפיק מוזיקלי מנוסה ומקצועי אשר יעזור לך בשלב ההקלטה. מולו אתה תקליט את השיר מס' פעמים, תתנסה בחוויית הקלטה ברמה הגבוהה ביותר. הוא יערוך, יתקן, יוסיף שלל אפקטים לקול שלך ובאמת ינסה להוציא את הביצוע הוואקלי הכי טוב שאתה יכול, וגם אותו לערוך!

לאחר שלב ההקלטה והעריכה אתה תקבל דיסק עם השיר הרומנטי שהקלטת לאישתך,לחברה שלך או לבת הזוג שלך..הדיסק יהיה ברמת סאונד גבוהה במיוחד.

כמו כן, אם תהיה מעוניין ניתן יהיה להוסיף הדפסת תמונה והקדשה על הדיסק עצמו ואף לקבל את הדיסק באריזה מיוחדת ומהודרת בעץ בצבע אדום או כחול!

הדפסת תמונות על דיסק + אריזה מהודרת לדיסקים

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?