Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

לפניכם הופעה עם ראפר בבר מצווה של עידו בדרשה בסגנון היפ הופ מקורית ומיוחדת שהפתיעה את כל האורחים באירוע. שואו כזה בכניסה לבר מצווה עוד לא ראיתם!

אז איך זה קרה?

המשפחה של עידו פנתה אלינו בכדי להפיק לעידו שיר בר מצווה מקורי בסגנון היפ הופ. אנו שלחנו להם שאלון שאותו הם היו צריכים למלא עם כל מיני שאלות שמאפיינות את עידו בנם.
שהם החזירו לנו את השאלון אנו כתבנו את המילים לדרשת הראפ של עידו ובחרנו מוזיקת היפ הופ מקפיצה ומגניבה. הראפר שלנו הקליט את המילים על הקצב ושלחנו למשפחה להאזנה ראשונית.
הם החזירו לנו תשובה מהר שהם אוהבים מאוד את המילים אך היו רוצים לשנות את הקצב. בתוך 24 שעות המשפחה כבר קיבלה את המילים של השיר על קצב אחר שהם אהבו.
לאחר מכן עידו התאמן בבית רבות על הביצוע והסקיצה שהוא קיבל וכך התכונן להקלטה שלו.
שהמשפחה הגיעה עם עידו לאולפן ההקלטות, עידו עבד מול מפיק מוזיקלי מנוסה בהפקות ראפ והוא ראפר בפני עצמו. בסשן ההקלטה עידו קיבל הדרכה צמודה וסיוע כיצד להשמע כמו ראפר אמיתי..החל מהגשת טקסט,עבודה על זרימת המילים, דיקציה, אנרגיה וואקלית ועוד.. לבסוף המפיק ערך וליטש את הקול שלו בכדי שהוא יישמע עוצמתי עוד יותר!
לאחר ההקלטה המשפחה קיבלה דיסק עם השיר, וגם קובץ דיגיטלי למייל שאותו הם העבירו לדיג'יי באירוע.
ביום האירוע הראפר שלנו הגיע לבר מצווה כשעה לפני ההופעה ועשה חזרה גנרלית עם חתן בר המצווה. אנו הבאנו לילד כובע ושרשרת שאיתם הוא יופיע.
בכניסה לבר מצווה המשפחה רצתה שנקרא לכל האורחים לרחבה ונפתיע אותם בכניסת ראפ מטורפת וכך היה. הראפר קרא לכולם להרים ידיים, להגיע למרכז הרחבה ולשמוח עם חתן בר המצווה. דרשת בר מצווה מקורית כזו לא נשמעה עוד בישראל! סגנון היפ הופ בשילוב דרשה לבר מצווה זה משהו מיוחד ועוד יותר מיוחד ומקורי הוא כשמוסיפים ראפר מקצועי שיופיע עם חתן בר המצווה. הוספת כוח משמעותית ומחץ אינסופי בשואו שהאורחים מקבלים..

אתם מוזמנים לצפות בעצמכם בהופעה בבר מצווה של עידו אשר נערכה באולם אירועים במודיעין.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?