Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

קליפ במתנה לבר מצווה של אלעד

עריכת הקלטת באולפן הקלטות
עריכת הקלטת באולפן הקלטות

בקרוב אנו נעלה לכאן קליפ במתנה לבר מצווה של אלעד אשר נכתב, הוקלט, צולם ונערך באולפני לי-רון ברמת גן. אז איך הכל התחיל? להלן ההסבר:
המשפחה יצרה קשר עם אולפני לי-רון בבקשה שנעשה שיר וקליפ מקורי לאלעד אשר חוגג בר מצווה – 13 שנים הינם חגיגה מיוחדת, צריך להפתיע בהתאם.
אנו המלצנו להם על מספר סגנונות של שירים בעברית של מספר זמרים שונים והם מאוד אהבו את השיר מתוק כשמרלי של אליעד נחום.
שלחנו להם שאלות על אלעד בכדי שנוכל לכתוב מילים מקוריות שמתאימות רק לו והם סיפרו לנו על המאפיינים שלו, החלומות שלו, על דברים מצחיקים שקרו בעבר, על הקשר בין בני המשפחה וכו'.. אנו לקחנו את כל התשובות שלהם וחיברנו אותם לשיר אחד מצחיק, מרגש ומקורי. שלחנו להם ברגע שהשיר היה מוכן סקיצה לשמיעה כיצד צריך לשיר את המילים על הקצב בכדי שיוכלו להתאמן לפני ההקלטה על הביצוע שלהם.
ביום שהם הגיעו אלינו תחילה הקלטנו רק את השיר. חילקנו אותם לקבוצות וכל קבוצה הקליטה את הקטעים שלה, לבסוף חיברנו את כל הקטעים והקולות של כולם למקשה אחת ליצירת שיר רציף המציג את כל המשתתפים בצורה שווה.
לאחר מכן המפיק המוזיקלי הוציא את שרביט הקסמים והחל לערוך את הקולות שלהם ולהוסיף את האפקטים הדרושים לקולות..
לאחר העריכה וההקלטה הגיעה לאולפן ההקלטות שלנו "צלמת הבית" אשר צילמה אותם לפי הקבוצות שהקליטו ממקודם את השיר. באולפן יש לנו שלל אביזרים וציוד מגניב שניתן להצטלם איתו וכל אחד בחר מתוך האפשרויות את האביזר והאקססוריז שהוא הכי אהב והתחבר אליו.
לאחר שהם רקדו , שרו , שמחו ועשו חיים .. הם העבירו לנו תמונות של אלעד מילדות עד בגרות בכדי שנוכל לשלב אותם בזמן הקליפ.
לאחר קבלת התמונות, חיברנו את השיר והצילומים בנוסף לכתוביות וערכנו בצורה מקצועית את הוידאו קליפ במתנה שניתן לאלעד לכבוד הבר מצווה.
האמת? מרגש, כל המשפחה שרה ומקליטה שיר לבר מצווה, ליום הולדת של הבן שעובר מילד לנער.. אין מזכרת יפה יותר מזה!

צפו בהפקת קליפ בר מצווה:

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?