Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מה עושים אחרי שהשיר/קליפ במתנה מוכנים? איך להפתיע?

אם רציתם להפתיע עם מתנה מקורית לאנשים הקרובים והאהובים שלכם, סיכוי גדול מאוד שבחרתם בהקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי ואף צילום קליפ לשיר. לאחר הקלטת השיר במתנה וצילום הקליפ, איך נותנים את המתנה? איך מפתיעים באירוע?

אז מה עושים אחרי שהשיר / קליפ מוכן? איך נותנים את המתנה המקורית? איך מפתיעים באירוע? כל הפרטים כאן!

מתנה לאירוע: הקלטת שיר וקליפ הם רעיון מקורי, ייחודי ומרגש

סוגיה שכאן כדי להישאר לנצח: חיפוש מתנה לאירוע עבור אדם קרוב.

מבין שלל המתנות שניתן להעניק ניתן למצוא מתנות חומריות כמו שוברים, בגדים, טיולים במקומות שונים בארץ או בחו"ל, אטרקציות שונות ולעיתים (תלוי בסוג האירוע) מתן צ'ק/מזומן.

סוגי אירועים בהם אתם צריכים לחפש מתנה (שגרתית או מקורית) אינם נגמרים, נשים וגברים רבים מחפשים מתנות ליום הולדת, מתנה ליום נישואין או יום האהבה, מתנה לחתונה, בר ובת מצווה, מתנה לעובד או מנהל וכל מתנה המציינת יום מיוחד בשנה או בתקופת חיים.

עם כל כך הרבה אירועים חשובים, כיצד ניתן לבחור את המתנה הטובה ביותר? וכיצד מעניקים את המתנה בהפתעה?

המתנה המקורית ביותר המתאימה לנשים וגברים כאחד היא שיר במתנה, הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי לכל אירוע ולכל אדם, המתקדמים יבחרו גם בקליפ במתנה ליצירת מתנה מקורית אף יותר.

שיר במתנה וקליפ בהפתעה לכל אדם וכל אירוע מתאימים כמתנה לגבר ולאישה בכל גיל, מתנה המאפשרת לכם לספק זיכרון חיובי ארוך טווח.

ומה לגבי ההפתעה? איך נותנים את המתנה? המשיכו לקרוא ותגלו עוד רגע מספר הצעות אפשריות להענקת השיר והקליפ במתנה.

איך מקליטים שיר באולפן הקלטות מקצועי? מה לגבי קליפ במתנה?

מתנה מקורית כמו הקלטת שיר באולפן הקלטות וצילום קליפ במתנה – אינה משמעותה תהליך ארוך ומסובך, ההפך, לאחר ששריינתם יום ושעת הקלטה ב"אולפני לי-רון" תופתעו לגלות שהמתנה שאתם עומדים להעניק היא גם חוויה מהנה מאוד עבורכם.

טרם הקלטת השיר עליכם לבחור שיר שיתאים לאדם לו אתם שרים את השיר, בחירת השיר תלויה בהרגשה שלכם וכן גם בכמות המשתתפים: מקליט אחד, הקלטה זוגי או הקלטה קבוצתית.

חלק ממקליטי השירים בוחרים לשנות מילים בשיר בהתאם ללחן, כחלק מהפיכת השיר למותאם עבור הבן אדם שלו הם שרים.

בשיחתכם עם "אולפני לי-רון" ציינו את מספר המשתתפים ובררו על קליפ במתנה, קליפ לאירוע המצולם באולפן או בחוץ ומבוצע בתיאום מראש בשיחה.

עם השנים עברו אלפי מקליטי שירים לאירועים באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון", כל מקליט או מקליטה זוכים ליחס אישי ולווי של מפיק מוזיקאלי לכל אורך תהליך ההקלטה.

באולפן ההקלטות כל אחד או אחת יכולים להפוך להיות זמרים, אין צורך בכל ניסיון או יכולת שירה – ההקלטה מבוצעת באולפן הקלטות מתקדם להקלטת סאונד באיכות גבוהה וקולכם יעבור עריכה ושיפור בהתאם לצורך.

במידה ובחרתם בקליפ ותיאמתם את הצילום מראש, תצולמו שרים את השיר שלכם בתנועות שפתיים ולבסוף השיר יעבור עריכה מקצועית.

איך מפתיעים באירוע? איך נותנים את המתנה המקורית?

אחרי שהקלטתם שיר עם קליפ לאירוע נותרתם עם שאלה חשובה: איך להעניק את המתנה?

אחת האפשרויות הנפוצות היא קבלת דיסק הכולל את המתנה המוקלטת שלכם, על גבי הדיסק נוכל להדפיס תמונות שתשלחו אלינו, תוכלו לצרף הקדשה ולקבל גם אריזת עץ יוקרתית (צבעים: אדום או כחול), את המתנה תוכלו לעטוף ולהפתיע אדם עם מתנה שנראית חומרית מבחוץ אך למעשה מקורית ויצירתית מבפנים.

אפשרות נוספת היא שליחת לינק להורדת השיר/הקליפ באמצעות שליחת SMS  או הודעת וואטסאפ מטעם "אולפני לי-רון".

אפשרויות נוספת להענקת המתנה הם השמעת השיר באוזניות בזמן שאתם במסעדה, השמעת השיר על גבי USB/דיסק/ בלוטות' ברכב,  אם מדובר בפרידה מעובד או מנהל ניתן להעביר את השיר באירוע מיוחד או במייל בתפוצה רחבה.

כל אפשרות אחרת שתבחרו מקובלת, חשבו על רעיון יצרתי והעניקו את השיר והקליפ במתנה בצורה המפתיעה ביותר שמצאו לנכון.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?