Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מתנה רומנטית ליום הולדת לבן זוג – זמר ליום אחד

לפניכם הביצוע המעלף של אליאור אשר הקליט שיר במתנה ליום הולדת באולפני לי-רון והפך לזמר ליום אחד.

אליאור הגיע לאולפני לי-רון בהפתעה, הוא קיבל מחברה שלו מתנה ליום הולדת – להקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי. החלום שלו היה להיות זמר, ואנו עזרנו לו להגשים אותו.

מתנה רומנטית ליום הולדת של בן הזוג אשר יכול להגשים את החלום ולהרגיש איך זה להיות זמר מקצועי. הפתעה מושלמת לחבר שהוא לא ישכח! רוצה להפתיע את הבעל, החבר? הגבר שלך? זו המתנה!

ברגע שהם הגיעו הוא נורא התרגש, אך במהרה הצלחנו להוריד את כל החששות והפחדים שלו מנושא ההקלטה והסברנו לו שלא מקליטים בפעם אחת, כאן לא מדובר בקריוקי אלא אנו עורכים את הקול שלו, מתקנים זיופים, מוסיפים אפקטים וכמובן עושים את ההקלטה מספר פעמים, כמה טייקים שונים וכל פעם אנו לוקחים את הקטעים הטובים ביותר בלבד. אם לא היה טוב או לרגע היה זיוף קטן זה לא נורא כי נקליט שוב או נערוך את הקטע.

אחרי שהוא בחר שיר שהוא אוהב ורוצה להקליט אנו עשינו חזרה קטנה בכדי לראות ולשמוע איך הוא שר. ונדהמנו מהקול היפה והצלול שלו. מהרגע שהוא פתח את הפה פשוט הקשבנו לו ולא עצרנו אותו. לבסוף הסברנו לו שהוא שר יפה מאוד בחזרה ושבהקלטה נרצה שישים דגש על דברים קטנים שהפריעו לנו מבחינת הביצוע.

לאחר מכן, הכנסנו אותו לחדר ההקלטה, העמדנו אותו מול המיקרופון, מיקמנו את הסטנד עם הדפים ואת המיקרופון בגובה שלו, הענקנו לו אוזניות מקצועיות לצורך ההקלטה וסגרנו את הדלת האקוסטית של האולפן..זהו מפה הוא לבד!

בשלב זה, המפיק המוזיקלי נכנס לחדר העריכה והקשר עין ביניהם הוא רק דרך חלון זכוכית כפולה שמפרידה.

התחלנו להקליט את אליאור, עשינו תחילה את הבית ה1 של השיר..עבדנו עליו כמה פעמים, ערכנו, תיקנו, הקלטנו כל שורה כמה פעמים בכדי לתפוס את הביצוע הכי טוב. וכך הלאה, אחרי הבית הראשון עברנו לפזמון וכו'..בנינו את השיר בחלקים קטנים ועבדנו בצורה של "פינצטה" או אם תרצו "זכוכית מגדלת" בכדי לקחת את הקטעים הטובים ביותר שלו ולערוך אותם.

לאורך כל ההקלטה החברה שלו הסתכלה עליו והם הראו אהבה ונשיקות אחד לשניה..הביטחון שלו עלה בעקבות כך לשמיים! מחמם את הלב לראות את סיפור האהבה בניהם!

לאחר שהצלחנו להקליט את כל השיר, זה היה הזמן של הקוסם! הקסמים המוזיקליים נכנסו לעריכה, הוספנו מספר אפקטים שירימו את הקול שלו, יתנו לו עומק, יתנו לו הד, ויעניקו לקול שלו את התחושה של ה"זמר המקצועי" כפי שאתם תוכלו לשמוע בסרטון הבא.

בסוף ההקלטה, חברה של אליאור רצתה להפתיע אותו עוד טיפה ולכן צילמנו אותו בחדר ההקלטה ולאחר מכן עיצבנו לו דיסק אישי עם תמונות והקדשה אישית והדפסנו את העיצוב על גבי הדיסק שהוא קיבל. כמו כן, הענקנו לו אריזה מהודרת מעץ שהוא יוכל לשים בה את הדיסק.

מוזמנים לצפות בתמונות ובסרטון ולהרגיש איך זה להיות זמרים ליום אחד:

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?