Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מותם של הדיסקים: קבצי המוזיקה שולטים במדיה הדיגיטלית

אם בעבר היינו רגילים לראות עמדה לדיסקים במכוניות ובמחשבים, כיום השימוש בדיסקים הפך לנדיר ובמהלך העשור הקרוב ככל הנראה הדיסקים צפויים להיכחד מהשימוש האזרחי.
למרות היעלמותם של הדיסקים, דווקא קבצי המוזיקה mp3,mp4 ו – wave לא נעלמו לשום מקום ומועברים במיילים, לינקים, ענן, וואטסאפ וברשתות החברתיות.

אז אפשר לומר שזה עידן חדש שבו לנגד ענינו מתרחש מותם של הדיסקים, סופם של רוכשי הדיסקים, סיומם של חנויות המוזיקה עם אלפי הדיסקים..היום כולם עוברים לדיגיטל, חנויות המוזיקה הפיזיות הופכות לחנויות מוזיקה אונליין כמו אפל או ספוטיפיי והקהל בוחר מה לשמוע מתוך מגוון עצום של אוספי מוזיקה ולא צריך לרכוש דיסקים בודדים של אומנים.

אבולוציה מוזיקאלית: מקסטות, לדיסקים ועד להפצה ברשת

מאז עידן התקליטורים השחורים במכשיר הפטיפון עברו הרבה מים בנהר, מה שבתחילה היה נחלתם של בעלי האמצעים הפך במהרה למוצר להמונים ובמיוחד עם כניסתם של הקסטות למכשירי הטייפים והמכוניות.
תקליטור או קסטה נחשבים היום כטכנולוגית וינטג' לאספנים, המוצר שעתיד להצטרף אליהם לרשימת טכנולוגיות ההיסטוריה המוזיקאלית הוא הדיסק שכיום הולך ונעלם.

הדיסק הגיח בסערה בשנות ה – 80 ובמיוחד בשנות ה – 90, הדיסק הבוהק כבש את עולם המוזיקה ואפשר לכל אדם לשמוע מוזיקה בכל דיסקמן, מחשב או מכונית.
עם התחזקותה של רשת האינטרנט האזרחית ותחילת השימוש הנפוץ בקבצי המוזיקה mp3,mp4 ו – wave, הדיסקים החלו לאבד מיוקרתם והרצון לשיתוף מידע מעבר לצריבת דיסקים ותוכנות האימיול והקאזה, הוביל לתור הזהב של האינטרנט שהפך למקום הראשי לשיתוף קבצי מוזיקה באמצעים רבים.

לשמוע מוזיקה? באפליקציות או ביוטיוב

הדפסת תמונות על דיסק + אריזה מהודרת לדיסקיםמי שנולד החל מחגיגות המילניום בשנת 2000, ודאי ירגיש מוזר להכניס דיסק או כל טכנולוגיה אחרת כדי לשמוע מוזיקה.
הדור הנוכחי וניתן להגיד שגם הדור הקודם, התרגלו כבר לצרוך את המוזיקה בעיקר באמצעות רשת האינטרנט מהמחשב הביתי ובעיקר בסמארטפונים.
למרות שעדיין ישנם זמרים המוכרים את המוזיקה שלהם על גבי דיסקים, נראה שהמגמה לגבי הדיסקים הופכת שלילית יותר מיום ליום וייתכן שכבר בעשור הקרוב לא נראה יותר דיסקים בחניות ואף לא נעשה שימוש בUSB  להעברת קבצים כדוגמת קבצי מוזיקה.

מי שמוגדרת היום כאתר ואפליקציית הסרטונים והמוזיקה החזקה בעולם היא YouTube,  העלייה המטאורית של YouTube אפשרה לכל יוצר בעולם להפיץ את השירים שלו באמצעות קליפ מושקע או רק תמונת רקע עם שיר מתנגן.
כיום סרטוני וקבצי המוזיקה ברשת אינם ניתנים לספירה מרוב כמותם הרבה, כאשר הזמרים הגדולים בארץ ובעולם חושפים את השירים שלהם בחינם למעריצים, יוצרים מתחילים נגישים לאולפן הקלטות מקצועי להקליט שיר ומקדמים את הקריירה המוזיקאלית שלהם ברשתות החברתיות ואפילו אלפי אנשים בארץ שאינם זמרים מקליטים שירים לכל אירוע וסיבה, מקבלים את קובץ המוזיקה ומעלים לרשת שיר או קליפ.
כיום קיימות אפליקציות רבות להאזנה למוזיקה בחינם או בתשלום, האפליקציות מאפשרות האזנה למוזיקה כמו בעבר, באיכות גבוהה וללא תלות בדיסקים כעבר.

אולפן ההקלטות: שירים באיכות גבוהה לאירוע מופצים ברשתות החברתיות

ניתן להגיד שהקש ששבר את גבם של הדיסקים באופן כמעט סופי, הוא אולפן הקלטות מקצועי שכן כבר מתחילת העשור הקודם ובמיוחד כיום, "אולפני לי-רון" פתחו את דלתות האולפן גם לזמרים מתחילים ובמיוחד לאנשים המחפשים להקליט שיר לחתונה, בר/בת מצווה, פרידה מעובד וכל אירוע אפשרי משמח.

באמצעות אולפן עם ציוד מתקדם, כיום כל אדם יכול לקבוע יום הקלטה ב"אולפני לי-רון" להקליט שיר קאבר ואפילו קליפ בלווי מפיק מוזיקאלי אישי ועריכה מקצועית – ולבסוף לצאת עם קובץ שיר באיכות גבוהה.
את קובץ המוזיקה הזה ניתן לשמור בענן או במייל, לשתף מספר בני משפחה וחברים  באמצעות וואטסאפ או לינק להורדה מכל אתר המאפשר העלאת קבצים.
כמו כל זמר מכל סוג בעידן הנוכחי, תוכלו לקחת את קובץ המוזיקה עם השיר שהקלטתם, להפוך אותו לקליפ (או לצלם כזה כבר במעמד ההקלטה באולפן) לשתף אותו ביוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם ולחשוף לעוקבים יכולת נוספת שלכם.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?