Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

  1. מתנה מקורית: מתנה מיוחדת ומקורית שדורשת הרבה השקעה,מאמץ,רצון ואנרגיה חיובית כדי להקליט שיר.. אחרי הרבה שעות התאמנות וחזרה+זמן אולפן אתם תשקיעו כל כך הרבה אנרגיה שלבסוף בשיר שתתנו במתנה יהיה גם רגש,גם מאמץ וגם רצון עז לתת מתנה מיוחדת ליקיר/ת ליבכם..אין מצב שמי שיקבל את המתנה המיוחדת הזו לא יעריך את ההשקעה הרבה שהושקעה בעשיית השיר באולפן ההקלטות ובכל מה שמסביב.331878_119793198130701_2095202390_o
  2. להקדיש שיר בצורה מיוחדת – לא חסרים זוגות שמחפשים לעשות משהו רומנטי לבן או בת הזוג, מחפשים להקדיש שיר (אפילו דרך הטלפון או הרדיו), כעת יש הזדמנות להקליט שיר ברמה הגבוהה ביותר באולפן ההקלטות שלנו ולתת אותו במתנה לכל אדם שתרצו ובכל גיל. כאשר אדם שומע שיר שהוקדש עבורו בקול של האדם שהוא אוהב,אין מה לעשות, הרגש יחלחל פנימה עד הלב והוא יעריך זאת עד עומק ליבו.
  3. להגשים חלום – אהוב ליבכם אומר לכם כל הזמן שהוא אוהב שאת שרה? חברה שלך אומרת לך כל הזמן שאתה חייב לשיר לה ולעשות עם זה משהו כבר? אבא או אמא תמיד שרים בבית ואתם רוצים שהם יעשו עם זה כבר משהו? זה הזמן שתחליטו לעשות זאת באמת! בואו לאולפן ההקלטות לאחר כל ההמלצות שקיבלתם מבן או בת הזוג ותעשו משהו עם הקול שלכם ותוכלו לתת להם מתנה שהם יעריכו מאוד שלקחתם ברצינות את ההמלצה שלהם ואתם מקדישים להם שיר ומתחילים להגשים את החלום שלכם בזכותם..
  4. כל סיבה נוספת אפשרית – למה לתת שיר במתנה? בגלל כל סיבה אפשרית – כל אדם היה רוצה לקבל מתנה מקורית ומיוחדת שדורשת עשייה עם המון אהבה..אם אתם רוצים לתת מתנה מיוחדת ומרגשת לכל אדם,גיל או מטרה – שיר במתנה זו האופציה המומלצת עבורכם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?