Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הקלטת שיר יום הולדת עם 2 חברות טובות

לחגוג יום הולדת באולפני לי-רון עם החברות הכי טובות? רעיון מושלם! יש לכם אופציה להגיע לאולפן, לבחור שיר שאתן אוהבות, להקליט אותו בצורה מקצועית ולאחר מכן לקבל דיסק מעוצב עם תמונה שלכם..מקורי לא? תשמעו סיפור מוזיקלי:

לשיר עם החברות הכי טובות באולפן הקלטות
לשיר עם החברות הכי טובות באולפן הקלטות

לפניכם 3 בנות אשר הגיעו לחגוג יום הולדת יחדיו. רומי היא הילדה החוגגת את היום הולדת והיא רצתה לשיר ולהקליט עם 2 חברותיה הטובות. הן הגיעו לאולפני לי-רון בהפתעה. אנו הסברנו להם על התהליך ואז ביקשנו מהם לבחור שיר..הן רצו הרבה שירים אך אמרנו להם להתמקד בשיר אחד..תחילה הן רצו את השיר טוי של נטע ברזילאי זוכת האירוויזיון..אך מהר מאוד הם הגיעו לבחירה שלהן..הם בחרו שיר מסרט שהן מאוד אוהבות..שיר הנושא של הסרט פלונטר אותו הן מכירות ואוהבות מאוד. אנו הדפסנו להן את המילים, ביצענו חזרה כדי לבדוק באמת כמה הן מכירות את השיר ולאחר מכן שהרגשנו שהן מוכנות להקלטה העברנו אותן לחדר ההקלטות, הבאנו להן אוזניות ומיקמנו אותן מול המיקרופון לקראת ההקלטה. הן חילקו את השיר בצורה שווה ובה לכל אחת יש חלק מסוים בשיר. הן שרו, נהנו, צחקו ובעיקר הבינו כמה קשה זה להיות זמר או זמרת באופן מקצועי וכמה זה שונה מקריוקי.. אנו בטוחים שטבילת האש הזו בגיל כל כך צעיר בהקלטות היא חיונית והכרחית לכל מי שאוהב או אוהבת לשיר..כי רק בצורה הזו שמתנסים באולפן הקלטות ושרים באופן מקצועי, גם אם לא נולדת זמר או זמרת אפשר להבין כמה זה קשה..אבל כמובן, כל אחד שאוהב לשיר יכול עדיין להמשיך לשיר במקלחת ולזייף לעצמו..אך בכדי להוציא תוצאה שגם תשמע טוב צריך להשקיע ולעבוד קשה באולפן ההקלטות ולהיות קשובים לכל מה שהמפיק המוזיקלי אומר..

להקליט שיר באולפן הקלטות
להקליט שיר באולפן הקלטות

היה לנו מעט קשה לגרום לריכוז וקשב אצל ילדות כל כך צעירות אך ביצענו זאת בהצלחה והשיר הסופי יצא מקסים והן היו מאושרות עד הגג. בסוף ההקלטה גם הענקנו לכל אחת את השיר בדיסק אישי ומעוצב לכבוד היום הולדת של רומי..
אז רומי וחברותיה כבר הפכו לזמרות ליום אחד – מה עם הילדה שלכם והחברות שלה? זה הזמן ליצור קשר איתנו ולהגשים חלומות מוזיקליים!

מוזמנים לראות את הסרטון ובו שלושת הבנות החמודות ממליצות על ההקלטה ומספרות כמה קשה זה היה וכמה כיף ומיוחד היה להיות באולפן הקלטות מקצועי ולעבוד מול מפיק מוזיקלי:

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?