Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

להקליט שיר באולפן – חוויה מיוחדת לאוהבי מוזיקה

אוהבים מוזיקה? מחפשים להקליט שיר באולפן לכל מטרה או אירוע? הצטרפו לאלפי ישראלים המקליטים שירים באולפן הקלטות מקצועי ממש כמו הזמרים הגדולים. אם אתם מעוניינים להקליט קאבר כזמרים או להקליט שיר במתנה לכל אירוע כמשפחה או חברים של בעל/ת השמחה – "אולפני לי-רון" ממתינים לכם.

חוויה מיוחדת לזמרים וגם למי שאינו זמר כלל

מהפיכת אולפני ההקלטות שהתרחשה בשנים האחרונות מאפשרת את שירותי אולפן ההקלטות, במחירים נוחים לכל כיס, לכל דורש המבקש להקליט שיר קאבר וליהנות מחוויה מיוחדת במיוחד לאוהבי המוזיקה. "אולפני לי-רון" השכילו להבין את שינוי המגמה ופתחו את אולפן ההקלטות כבר שנים רבות לזמרים מקצועיים, מתחילים ואנשים שאינם זמרים כלל המבקשים להקליט שירים מסיבות שונות מגוונות.

מי מגיע להקליט שיר באולפן הקלטות?

האנשים המגיעים להקליט שיר באולפן ההקלטות של "אולפני לי-רון" הם רבים וסיבותיהם מגוונות: הקלטות קאבר לשירים עבור זמרים מקצועיים או מתחילים, להקליט שיר במתנה לחתונה, שיר לבר/בת מצווה, מסיבות רווקות/רווקים, פרידה מעובד/מנהל בעבודה, יום נישואין, יום האהבה וכל סיבה ודרישה אפשרית הקיימת בסל הדרישות של המבקשים שיר מקצועי באולפן הקלטות. את הקלטת השיר באולפן ניתן לבצע בהקלטת יחיד, הקלטה זוגית ואף הקלטה קבוצתית המבוקשת בקרב קבוצות משפחה וחברים.

החוויה באולפן ההקלטות מתחילה

להקליט שיר קאבר
להקליט שיר קאבר

לכל מי שלא נולד/ה זמר/ת יש לנו חדשות בשבילכם – כדי להקליט שיר באולפן הקלטות לא צריכים להיות זמרים כלל, כל עוד אין ברצונכם לבנות קריירת שירה מקצועית ואתם מחפשים להקליט שיר לאירוע עבור כל מטרה, "אולפני לי-רון" ידאגו ללווי, הפקה ועריכת השיר הסופית כדי הביצוע שלכם יהיה במקסימום האפשרי מבחינתכם וקולכם יעבור עריכה במידת הצורך.
הטיפול, הלווי והעריכה זהים לזמר מקצועי או לאדם פרטי המגיע להקליט שיר לכל מטרה.

לאחר שבחרתם שיר ואם אתם משנים או משאירים את מילות השיר המקוריות, צרו קשר עם משרדי "אולפני לי-רון" ותאמו יום ושעת הקלטה, בשיחה פרטו כמה אנשים מגיעים להקליט והאם אתם מעוניינים להפוך את השיר במתנה באולפן לקליפ במתנה.
בכניסה לאולפן האישי שלכם, תוכלו להתרשם מציוד סאונד והקלטה מתקדמים, בידוד אקוסטי איכותי, תוכנות עריכה מתקדמות וחשוב מכל – מפיק מוזיקאלי אישי, עתיר ניסיון בתחום הקלטות הקאברים והקלטות לאירועים.
המפיק המוזיקאלי מלווה אתכם טרם ההקלטה ולכל אורכה, מבצע אתכם סבבי הקלטה על משפטים שונים בשיר כדי ליצור את ההקלטה הטובה ביותר שניתן.
בגמר ההקלטה, המפיק המוזיקאלי יערוך את קולכם, יוסיף את האפקטים הנכונים וייצור את השיר במתנה האיכותי ביותר עבורכם.

בסיום התהליך תקבלו את קובץ השיר (או הקליפ אם שדרגתם לקליפ במתנה) הצרוב על דיסק, על גבי הדיסק ניתן להדפיס תמונה או מספר תמונות, הקדשה אישית מודפסת על הדיסק ואף לצרף ברכה אישית המצורפת לדיסק באריזת עץ יוקרתית בצבעים אדום או כחול.
אנו ממליצים לגבות את קובץ השיר באמצעי גיבוי פיזיים, מייל או שירותי ענן ברשת.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?