Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

מחפשים רעיונות למתנות ימי הולדת? מסיבה באולפן הקלטות היא הפעילות המושלמת לגדולים וגם לקטנים..אופציה חווייתית כיפית ומוזיקלית שניתן לעשות במהלך השבוע או בסוף השבוע.

להקליט שיר באולפן הקלטות

שירה כקבוצה עם משפחה וחברים יכולה להיות כיפית ומהנה לכל קבוצת גיל ובמקרים מסוימים גם משעשעת ומניבה הרבה צחוק. ואם אתם קצת מתביישים, עם צ'ייסר אחד או שניים כל הדאגות והחששות זזים הצידה.

זה יכול להיות בילוי מושלם אחרי שבוע עמוס בעבודה ולימודים.. בואו לשיר וליהנות מחוויה מוזיקלית מיוחדת במינה באולפן הקלטות מקצועי.

לפעמים אנו נתקלים במצב שאנשים רוצים להפתיע את החתן והכלה בשיר חתונה במתנה, שיר מקורי ומצחיק ואז באים לאולפן חברים של החתן וחברות של הכלה, שאף אחד לא מכיר את השני..והם מעולם לא נפגשו..לכן פעילות השירה היא הדרך המושלמת להכיר ולשבור את הקרח.

אחרי חימום של הקול ושתייה של כמה משקאות אהובים, הם התחילו לשוחח ולפטפט כאילו הם מכירים אחד את השני במשך שנים ושרים יחדיו כמו שהם מעולם לא שרו לפניי.

בשלב זה כל אחד בחר איזה שורה בשיר הוא רוצה לשיר, יש כאלו שרצו מספר שורות וכאלו שהסתפקו רק בשורה אחת..

חילקנו את הח'ברה לקבוצות של משתתפים והבאנו להם אוזניות שישימו בכדי לשמוע את הפלייבק, את עצמם ואת המפיק המוזיקלי אשר נמצא בחדר העריכה ורואה אותם רק דרך החלון. למעשה, זה הפעם הראשונה שהם מרגישים מה זה להיות זמר או זמרת מקצועי/ת..אחד מהמשתתפים אף אמר שהוא בחיים לא היה באולפן ומגיל קטן הוא שר ואוהב לשיר וזה הגשמת חלום מבחינתו.

אז לאחר שהם בחרו את השיר והתמקמו בחדר ההקלטה הקלטנו אותם בצורה מקצועית עם עריכה ותיקוני זיופים והם קיבלו סשן מודרך על ידי המפיק המנוסה שלנו אשר הוסיף לקול שלהם מגוון אפקטים לשיפור הקול..כאשר הם שמעו את התוצאה הם פשוט לא האמינו שזה הם שרו את זה וחשבו ששמנו במקומם זמרים מקצועיים.

אחרי שהמפיק המוזיקלי שלנו שם את הקסם שלו בעריכה הוא צרב את הדיסק עבורם באיכות הטובה ביותר והעניק להם את הדיסק עם השיר המוקלט.

למעשה, מעבר לחוויה והאנרגיות החיוביות של הקלטת השיר באולפן ההקלטות אתם גם מקבלים תוצר בדמות של CD שאיתו תוכלו תמיד ליהנות מהזיכרון הפנטסטי במשך שנים רבות באולפני לי-רון.

כמו כן, האולפן שלנו נמצא במרכז ישראל, הוא ממש בלב העיר רמת גן, במרחק נסיעה קצרה מתל אביב, גבעתיים, פתח תקווה, חולון וכל גוש דן..כמו שאתם לא רוצים לנסוע רחוק כדי למצא מסעדה אידיאלית, כך אתם לא צריכים לנסוע רחוק בשביל למצא אולפן הקלטות מקצועי , שירותי ואיכותי.

מתנה לאישה - הקלטת שיר (אילוסטרציה)
מתנה לאישה – הקלטת שיר (אילוסטרציה)

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?