Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הפקת סינגל ראשון לעומת הקלטת שיר קאבר 1

פעם ראשונה מגיעים לאולפן הקלטות? מתלבטים אם השיר הראשון שתוציאו לעולם יהיה סינגל ראשון או שיר ראשון שהוא קאבר? יש לנו המלצות עבורכם:

שיר ראשון שהוא סינגל :

למה כן כדאי?

הקלטת שיר ראשון
הקלטת שיר ראשון

אם אתם תקליטו שיר ראשון כסינגל אז אתם תקבלו ניסיון מקסימלי בעבודה באולפן הקלטות. בתהליך הפקת סינגל מקצועי אתם תרגישו מלכים, אתם עובדים על שיר שכתבתם, רואים איך שיר נולד..החל משלב הסקיצה ועד לשלב ההקלטה של הנגנים, העיבוד, ההקלטה של הקול שלכם, העריכה..ממש תראו שלב של הפקת שיר מאפס ועד לסיומו. זו הרגשה לא נורמלית כאשר שיר שאתם כתבתם ועבדתם עליו רבות מגיע לסיום..כאילו תינוק נולד. תהליך זה כיפי וחשוב לאומנים מתחילים..כמו כן, מכל סינגל שמוציאים לומדים משהו חדש ולאט לאט גם משפרים את הדברים שלא אהבתם..עם הניסיון מגיע גם הרעב להצליח וכאשר יש לכם סינגל מוכן, סינגל שנשמע טוב..ניתן להפציץ את השיווק שלו ולהגיע לקהל גדול..כי זכויות היוצרים שלכם! כמו כן, גם בהופעות תוכלו להופיע עם הסינגל שלכם ולהגיע לקהל מאזינים רב גם דרך הרדיו, ואם זה שיר מקפיץ אז גם במסיבות.

למה לא כדאי?

סינגל עולה הרבה כסף..אומנים מתחילים לרוב מנסים לחסוך ולהוציא מעט כסף על מוזיקה שהיא תחביב נכון לעכשיו. קחו בחשבון שאם תוציאו על סינגל כמה אלפים ייתכן שההורים יסגרו לכם את הברז או שתיכנסו למינוס בחשבון בכדי להוציא אלבום..לכן חשוב לעשות את הדברים בתבונה. חשוב לציין גם שסינגל ראשון לרוב הוא הניסיון הראשוני שלכם במוזיקה כזמרים ולכן לרוב אתם תשמעו "בושר", משמע אתם תישמעו כמו זמרים מתחילים..כי למעשה שיר ראשון מכיל בתוכו את ההתרגשות שלכם, את הלחץ שלכם, את הפחד שלכם..ולאט לאט כאשר תקבלו ניסיון בהקלטות ובהפקות מוזיקליות באולפן ההקלטות אתם תסירו מעצמכם את כל הכבלים שקשרו אתכם ותישמעו הרבה יותר טוב גם מבחינת הביטחון העצמי וגם מבחינת גוון הקול שלכם שלא יפחד לצאת החוצה!

שיר ראשון שהוא קאבר:

הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות
הקלטת שיר קאבר באולפן הקלטות

למה כן כדאי?

הקלטת שיר קאבר נותנת לכם את הניסיון שאתם צריכים בהקלטות ובעבודה מול מפיק מוזיקלי באולפן במחיר הנוח ביותר. כמו כן, העיבוד כבר קיים ואתם מכירים את השיר לכן יהיה לכם הרבה יותר קל ונוח לבצע אותו מאשר שיר שאתם מעבדים מאפס ואתם צריכים לחשב ולדעת כיצד לבצע את זה בלי לשמוע אף זמר ששר את זה קודם לכן. בהקלטת שיר קאבר אתם מקבלים חוות דעת על הקול שלכם מקהל מאזינים שנחשף אליכם בפעם הראשונה..יהיו גם דברים שתישמעו בקול שלכם שתדעו שלא עשיתם טוב ואז בפעם הבאה שתבואו לאולפן ההקלטות תוכלו לשפר ולתקן. כמו כן, כאשר תקליטו שיר קאבר אתם תיהנו מחוויית הקלטה מקצועית ועניינית ומפיק מוזיקלי שידריך אתכם לכל אורך ההקלטה ויסביר לכם כיצד לשפר את הקול שלכם ומה לעשות בכדי להישמע יותר טוב..דבר זה ייתן לכם הרבה ביטחון להמשך וילמד אתכם בקצרה מה אתם צריכים לשפר בשביל להישמע טוב יותר מבחינה וואקלית.

למה לא כדאי?

לא כדאי להקליט שיר קאבר אם אתם בטוחים בקול שלכם ואתם בטוחים שאתם הדבר הבא גם בלי ניסיון באולפני הקלטות..אם אתם חושבים שברגע שאתם פותחים את הפה אתם לא צריכים עריכה או תיקונים ויכולים להרים את "קיסריה"..אז תגיעו לאולפן ותתחילו לעבוד ישירות על הסינגל שלכם. אך אם יש לכם מעט חשש שאתם צריכים עוד להשתדרג ולהשתפר..אנו ממליצים לכם קודם כל להקליט שיר קאבר, לקבל ניסיון וביטחון ראשוני באולפני הקלטה ואז לאחר מכן להגיע לאולפן ולהקליט שיר ראשון שלכם..חבל לשפוך אלפי שקלים על שיר ראשון שתשמעו עוד 5 שנים ותגידו חבל על הכסף..

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?