Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

לידה עתידה להיות אחד הרגעים המשמחים במיוחד עבור המשפחה והחברים, חלק מהמשפחות צעדו צעד יצירתי נוסף ובחרו להקליט שיר, להשמיע בברית/ה ואז להשמיע לילד/ה בגיל 12 או 13 כהפתעה לבר או בת המצווה.
את השיר בהפתעה מקליטים באולפן הקלטות מקצועי וניתן גם להפוך את הכל לקליפ הפתעה לילד.

ברית? בריתה? זה הזמן להקליט שיר לברית או לבריתה עם ברכות מצולמות ולבצע הכנת וידאו קליפ סרטון מצגת לאירוע בריתה או לברית. מזכרת מהממת והפתעה מקורית לילד/ה!

מתרגשים בברית או בבריתה ומפתיעים בבר או בבת המצווה

לידת בן, בת, תאומות או תאומים הם הדבר המרגש ביותר שיכול לקרות בחייו של אדם, לשם ציון הברית או הבריתה של הילד/ה הורים רבים מחפשים להשאיר מזכרת מהימים היפים שלהם והתקופה המרגשת של הלידה.
ההפתעה לעתיד הנפוצה ביותר היא תיעודי תמונות ווידיאו מזמן ההיריון, לאחר הלידה או מאירוע הברית/ה, האפשרות הזו תמיד טובה אך אינה מקורית להורים המחפשים להפתיע את הילדים בגילאי המצווה.

אם אתם הורים שאוהבים לעשות את הדבר בצורה מקורית ומעוניינים להפתיע את הילדים במזכרת שתישמר שנים עד לבר או ברת המצווה, תוכלו לבחור בין אפשרויות רבות, לדוגמה: פתיחת דוא"ל לתינוק ולשלוח מיילים כל שנה עם תמונות וסרטונים כהפתעה השמורה בענן (מומלץ במיילים על שרת של גוגל) וצילום וידיאו של כל בני המשפחה מאחלים מזל טוב לבת או בר המצווה בתקופה הצעירה שלהם ולשחרר את הברכות לאחר 12/13 שנה.

אפשרות מקורית ומושקעת היא הקלטת שיר קאבר לכבוד הברית או הבריתה, השמעת השיר למשפחה והחברים והשמעת את השיר לאחר 12/13 שנה לילדים.
את הקלטת השיר קאבר תוכלו להקליט כיחידים, זוג הורים או כהקלטה קבוצתית של המשפחה לכבוד הילד או הילדה שרק עכשיו נולדו.
אם תרצו להפוך את ההפתעה לויזואלית, תוכלו לברר עם משרדי "אולפני לי-רון" אודות קליפ בהפתעה לרעיון ברית/ה ועד בר/בת מצווה.

הקלטת שיר או ברכות בשילוב עם מצגת קליפ: נכנסים לאולפן ההקלטות ומכינים את ההפתעה

צעד ראשון לפני החלטה על שיר ומילים, זכרו דבר חשוב – כמעט כל המקליטים שיר לאירוע באולפן הקלטות מקצועי אינם זמרים מתחילים ואפילו לא זמרים כלל.
"אולפני לי-רון" ידאגו למצות את מקסימום הפוטנציאל הגלום בכם, לאחר הקלטת השיר קולכם יעבור תיקון והוספת אפקטים לטיפול בזיופים בשירה אם היו כאלו.

כדי להקליט שיר לברית/ה עליכם לבחור שיר להקלטת קאבר והאם אתם משנים את המילים בהתאם לאירוע, לאחר מכן שיירנו שעת ויום הקלטה עם משרדי האולפן.
בשיחתכם עם נציגי "אולפני לי-רון" ציינו לאיזה אירוע אתם מקליטים את השיר וכמה מקליטים עתידים להגיע.
בנוסף, במידה ואתם מעוניינים ליצור מצגת או קליפ לאירוע בעריכה מקצועית, דאגו לתאם את הקליפ בשיחתכם עם משרדי האולפן.

אם אתם לא רוצים להקליט שיר זה גם בסדר..אפשר להקליט ברכות. כל אחד מבני הזוג כותב ברכה אישית לילד/ה ובאולפן מקריאים את הברכה מול המיקרופון עם הדרכה אישית צמודה של מפיק מוזיקלי שינחה אתכם איך לומר את המילים נכון מבחינת הגשת טקסט, דיקציה, זרימה, אנרגיה וכו' וייתן לכם דגשים שהברכה תשמע מרגשת עוד יותר וכמובן יוסיף אפקטים לקול שלכם ומוזיקת רקע מהממת.

האולפן בו אתם עתידים להקליט את השיר מאובזר בציוד הקלטה מקצועי, בידוד אקוסטי איכותי ותוכנות עריכה מתקדמות.
יחד עם יתרונות האולפן המקצועי ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי אישי עתיר ניסיון, המפיק ידאג לכל הצרכים שלכם בזמן ההקלטה, יסדר אתכם, יחזור אתכם על המשפטים שצריך ויערוך את השיר שהקלטתם בסוף ההקלטה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?