Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

גם אלעזר סלע הגשים חלום באולפני לי-רון

אלעזר סלע בן ה-15 הגיע אל אולפני לי-רון בכדי להקליט שיר במתנה ליום הולדת. הוריו קנו לו את המתנה והגשימו לו חלום ילדות קטן שהיה לו – להיות זמר ליום אחד!

כאשר אלעזר סלע הגיע לאולפני לי-רון אנו קיבלנו אותו בזרועות פתוחות, ראינו את ההתרגשות על פניו והסברנו לו שהוא יכול להרגע…אנו נעבוד איתו על השיר, נערוך את הקול שלו ונתמודד עם כל שיר שהוא יבחר.

הוא בחר את השיר אור של אליעד נחום..זמר אותו הוא מעריץ ואוהב מילדות. אנו הדפסנו לו את מילות השיר ועבדנו איתו מעט לפני ההקלטה בכדי לחמם את הקול ולעשות חזרה.

כאשר נכנסנו לחדר ההקלטה הבאנו לו אוזניות מקצועיות, שמנו את המילים על הסטנד של התווים ומיקמנו אותו מול המיקרופון.

בהתחלה ביקשנו ממנו לשיר את כל השיר מההתחלה עד הסוף..אלעזר סלע לא היסס ושר את השיר ממש מההתחלה ועד הסוף בלי עצירות..כמו בקריוקי!

לאחר החזרה הראשונית הזו הסברנו לו היכן הטעויות והיכן צריך להשתפר ואז התחלנו לעבוד בצורה מקצועית..

עשינו טייק, ועוד טייק, ועוד טייק ועוד טייק..עד שאספנו את הטייקים הכי טובים וערכנו אותם..בצורה הזו אנו יכולים לקחת את הדברים הטובים ביותר שהוא עשה ולחבר אותם ליצירת אודיו אחת שלמה וערוכה..ככה השיר יישמע יותר טוב, אלעזר סלע יישמע יותר טוב!

בסוף ההקלטה המפיק המוזיקלי העניק לילד החמוד את הדיסק והוא התרגש מאוד מהתוצר הסופי..

אחרי יומיים קיבלנו מההורים של אלעזר סלע הודעה שהוא לא מפסיק לשמוע את השיר, להשמיע לחברים ולחברות שלו בכיתה והוא ממש רוצה להעלות את השיר ליוטיוב כדי להתפרסם. הסברנו להם שיגידו לו שזה שמעלים ליוטיוב לא מבטיח פרסום כי צריך גם לקדם ולשווק את זה..ועזרנו להם להעלות את זה ליוטיוב בכדי לשמח אותו!

אנו נעשה הכל בכדי להגשים חלומות לכל אחד שמגיע אלינו..בין אם יש לו יום הולדת 15 או 51..הגיל לא משחק תפקיד..כל מי שאוהב לשיר צריך לעשות זאת בצורה מקצועית , אפילו סתם בשביל הכיף בכדי לשמוע איך הקול שלכם נשמע במיקרופון מקצועי! אז כמו שאנו הגשמנו חלום לילד אלעזר סלע אנו מקווים שנגשים לכם גם את החלום בקרוב!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?