Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

הקלטת שיר וקבלת דיסק עם תמונה
הקלטת שיר וקבלת דיסק עם תמונה

הרבה אנשים פונים אלינו בשיחת הטלפון ושואלים..איך מקליטים שיר? איך זה קורה בפועל באולפן? רוב האנשים מפחדים ללכת לאולפן הקלטות מחשש שהם לא זמרים גדולים או מקצועיים..אז החלטנו להוריד חשש להמון אנשים ולהסביר על התהליך הפשוט!

קודם כל אתם צריכים להחליט איזה שיר תרצו להקליט. בין אם זה לאירוע מסוים (חתונה, בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת) או שמא סתם עבורכם בשביל הכיף והחוויה.

יש מבחר מאוד גדול של אופציות, במגוון סגנונות. אתם צריכים להחליט מה אתם אוהבים לשיר (מבחינת סגנון שירה) האם זה עברי או לועזי, האם זה שיר שקט או מקפיץ, האם זה שיר שהוא מוציא את המיטב מהקול שלכם.

לאחר בחירת השיר אתם צריכים לוודא שלאולפן ההקלטות יש את הפלייבק. אנו נבדוק במאגר הפלייבקים שלנו ולאחר מכן נשלח לכם את הפלייבק ישירות במייל לפני ההקלטה כדי שתוכלו להתכונן, לעשות חזרות ובכך להגיע מוכנים, מלאי ביטחון וחדורי מוטיבציה להוציא את המקסימום בשלב ההקלטה.

כאשר תגיעו לאולפן לאחר שהתאמנתם וחזרתם בבית על השיר, אנו נעבוד איתכם על הביצוע הטוב ביותר שתוכלו לעשות. אנו נוסיף מגוון אפקטים, נשפר את הסאונד היוצא לכם מהגרון, נעבה את הקול שלכם, נוסיף תיקוני זיופים, וננסה לעשות הכל כדי שתשמעו הרבה יותר טוב מהמציאות.

לאחר סשן הקלטה ארוך הלוקח בממוצע בין שעה לשעה וחצי (לשיר אחד) אתם תקבלו דיסק עם השיר שלכם!

אז פתאום זה לא נשמע כזה קשה נכון? זה הזמן לבחור שיר, ליצור איתנו קשר ולקבוע מועד הקלטה!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?