Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

אולפן הקלטות – לא כמו קריוקי!

אולפן הקלטות מקצועי ברמת גן
אולפן הקלטות מקצועי ברמת גן

הרבה אנשים שואלים אותנו האם אולפן הקלטות זה כמו קריוקי ,מה ההבדל בניהם, האם המילים של השיר רצות על המסך? האם עושים רק פעם אחת את השיר באולפן? למה צריך שעה וחצי רק להקלטת שיר אחד? – ואנו החלטנו לכתוב את תשובתינו בנושא:

אולפן הקלטות זה לא קריוקי – מדוע? לפחות בגלל 5 סיבות:
1. בקריוקי אתם שרים פעם אחת את השיר קאבר בלי אופציה לתקן אם זייפתם או איחרתם בקצב לעומת אולפן הקלטות שבו אתם תבצעו את השיר מספר פעמים ותבצעו מספר טייקים שלבסוף המפיק המוזיקלי באולפן יערוך ויחבר את הטייקים הטובים שביצעתם לטייק אחד.
2. בקריוקי אתם שרים מול מיקרופון דינמי שמתאים להופעות בחלל פתוח ללא אקוסטיקה מתאימה, ובאולפן הקלטות יש אקוסטיקה מקצועית והמיקרופון מקצועי ואיכותי הרבה יותר ולכן גם הביצוע וגם העריכה תשמע הרבה יותר טוב מהביצוע שלכם בקריוקי.

3. בקריוקי אי אפשר לערוך את הקול שלכם באותה צורה שבה ניתן לערוך באולפן הקלטות – באולפן ניתן להוסיף אפקטים,לתקן זיופים,לעשות מיקס בין הפלייבק לשירה ובקריוקי אין כלל אופציה כזו.

4. בקריוקי אתם נמצאים באווירה נינוחה בדרך כלל בבית או עם חברים ויש צעקות וכולם רוצים לשיר – כאשר אתם מגיעים לאולפן אתם נמצאים בחדר ההקלטה לבד,אין רעש וצעקות מסביב ואתם יכולים להתרכז בביצוע,אתם עובדים מול מפיק מוזיקלי רציני ומנוסה שיעזור לכם להישמע יותר טוב וגם לקבל חוות דעת מקצועית מה טוב ומה לא טוב בביצוע שלכם. כמו כן, האווירה באולפן נינוחה ולא לחוצה ואתם יכולים לשיר להנאתם עד לתוצר המוגמר.

5. בקריוקי לא ניתן לשמור את הביצוע שלכם – לעומת אולפן הקלטות שבו תוכלו לקבל קובץ של השיר שלכם ולקבל אותו על דיסק ואף עם תמונה שלכם שמודפסת על הדיסק.

אנו מקווים שהצלחנו להבהיר את השוני בין אולפן הקלטות לבין קריוקי ומקווים שהצלחנו להבהיר לכם מדוע כדאי לכם להגיע אלינו להקלטת שיר. בין אם שיר קאבר ובין אם שיר מקצועי!

נשמח לראותכם באולפני לי-רון – אולפן ההקלטות המוביל ברמת גן!

 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?