Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

אולפן הקלטות – איך מקליטים שיר?

הרבה אנשים פונים אלינו ושואלים אותנו – איך מקליטים שיר באולפן הקלטות מקצועי? מה זה שונה מלשיר בקריוקי? איך אתם עובדים איתי שייצא שיר טוב?

אז החלטנו לענות!

אנו בעלי שנים של ניסיון בהקלטות מקצועיות עם זמרים מנוסים וכמובן בעלי שנים של ניסיון בעבודה אינטנסיבית בהקלטות של זמרים חובבניים ולא מנוסים, אנו עובדים עם אנשים בכל רמות הכישרון המוזיקלי – מכאלו שמתקשים להיות עם הקצב ולשיר באופן מדויק עם השיר וגם עם כאלו שצריכים "טייק" אחד והם עושים ביצוע מושלם.

אך מה שחשוב לדעת כי אנו מנסים תמיד לעשות את הטוב ביותר, בטח ובטח כאשר מדובר באדם אשר מגיע אלינו ללא רקע או ניסיון מוזיקלי. אנו עובדים איתו בצורה אינטנסיבית ומקצועית אשר כוללת מגוון טייקים, עצירות, תיקונים, הוספת אפקטים שמשפרים את הקול שלו, תיקוני זיופים בתוכנות מתקדמות, עבודה על הדיקציה, הגשת הטקסט ועוד שלל גורמים שאנו מקפידים עליהם כדי להגיע לרמת תוצר גבוהה במיוחד.

כמו כן, חשוב לדעת, כי כל מי שמגיע אלינו לא "נזרק למים" כמו אצל הרבה אולפנים אחרים..אלא אנו עובדים איתו בצורה איטית וסבלנית, ממש על כל מילה גם אם צריך, כל זאת כדי שהוא יקבל ביטחון ברמת הכישרון שלו ובכך יוכל לבצע טייק יותר טוב באולפן.

לבסוף, כל אדם אשר מגיע אלינו מקבל חוות דעת מקצועית וגם הכוונה מוזיקלית לגבי ההמשך וכמובן דיסק ערוך ברמה גבוהה עם הקול והשיר שהוא ביצע באולפן.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?