Whatsapp

054-5253673

כתובת

סוקולוב 40 רמת השרון

אוהבים לשיר? בואו להקליט שיר – את הניסיון תקבלו במתנה מאיתנו!

אליה הופך לזמר ליום אחד - מתנה ליום הולדת
אליה הופך לזמר ליום אחד – מתנה ליום הולדת

אם אתם אוהבים לשיר, אוהבים מוזיקה, כל החיים שלכם אתם שרים, אפילו יותר ממה שאתם מדברים, סימן שאתם זמרים בתוך תוככם.

הגיע הזמן שתעשו עם עצמכם משהו מקצועי מאשר סתם לשיר במקלחת או סתם לשיר בקריוקי, הגיע הזמן להקליט את השיר הראשון שלכם.

גם אם זה לא משהו שכתבתם בעצמכם, גם אם לא אתם מנגנים.. להקליט שיר קאבר הוא הכרחי במיוחד בשלב כל כך התחלתי לזמרים צעירים.

חשוב מאוד להקליט שיר קאבר באולפן הקלטות מקצועי ומנוסה שיוכל לתת לכם כלים ראשוניים עבורכם שיעזרו לכם להוציא את המיטב מהקול שלכם. באולפן המפיק המוזיקלי יעבוד אתכם בצורה צמודה ויוכל להפוך את החסרונות שלכם ליתרונות.

כמו כן, ניסיון אולפן הינו דבר חשוב במיוחד..ככל שתתנסו יותר בשעות אולפן אתם תשתפרו ותקבלו יותר ביטחון מול המיקרופון ויותר ביטחון לשיר מול אנשים והכי חשוב יותר ביטחון בעצמכם ובקול שלכם..ניסיון מוזיקלי הוא הכרחי לשיפור הקול וביטחון עצמי.

בנוסף, אסור לשכוח שכאשר באים בפעמים הראשונות לאולפן הקלטות יש המון חשש, פחד, לחץ אשר מתבטא בקול שלכם היטב..כאשר תגיעו מס' פעמים לאולפן הקלטות, תקליטו ותבצעו את מה שאתם טובים בו..לאט לאט כל הכפפות הללו יוסרו ואתם תוכלו להביא את עצמכם טוב יותר לידי ביטוי וכך גם את השיר שלכם..

לכן רצוי לפני שאתם רוצים להוציא המון כסף על סינגל..קודם תגיעו לאולפן, תתנסו בהקלטות, תבינו היכן הטעויות שלכם, תשפרו את הביצוע ואז תוכלו ללכת בביטחה על סינגל ראשון.

אנו נשמח לסייע לכם בהקלטת שירים ולתת לכם במתנה את כל הביטחון שאתם צריכים לפני הסינגל הראשון ולהוות מקום חם עבורכם להקלטת שירי קאבר וקבלת חוות דעת מקצועית שתסייע לכם רבות להמשך העתיד המוזיקלי שלכם!

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?